vrijdag 24 augustus 2007

Over de kop

Mijn relatie met Altrix (zie vorige bericht) is sinds afgelopen woensdag ietwat bekoeld. Ik was net op weg naar Rasinari voor een interview met de burgemeester toen Altrix achterrem het begaf op een steil landweggetje. De voorrem deed het nog wel en ik vloog over de kop.
Gelukkig ben ik er beter vanaf gekomen dan bij mijn laatste valpartij in Turkije, nu drie maanden geleden. Het vervelendste is dat mijn linkerarm, die net genezen was van de vorige kneuzing, nu opnieuw gekneusd is. Verder heb ik er alleen enkele blauwe plekken en schaafwonden aan overgehouden.

Mijn gastvrouw heeft me, na onderzoek met behulp van een wichelroede, enkele homeopathische middeltjes toegediend. Of het aan deze middeltjes of aan iets anders ligt weet ik niet, maar ik voel me nu, twee dagen na de val, al een heel stuk beter

Dat het voorlopig niet verstandig is om te fietsen, was meteen duidelijk en het kostte me wat moeite om eraan te wennen dat het vrije-fiets-gevoel even van de baan is. Maar goed, met mijn benen is niets mis. Voorlopig wandel ik dus :-)

Geen opmerkingen: